Wir sind eins wie ying und yang

HEEEJ SÖTISAR!

Förlåt för sent inlägg, men jag har varit inne i stan med min lillebror. Lämnade tillbaka mina converse eftersom att jag typ ska köpa nya i London eller ett par skor som jag verkligen tycker om. Var inte riktigt säker på att de var dom jag ville ha efter att jag köpt dom.. Så nu har jag iallafall fått tillbaka pengarna :)

Efter stan åkte vi till och skickade tillbaka kläderna ifrån H&M som jag beställt. Var bara ett utav linnerna som jag ville ha kvar, haha.. Så där får jag också lite pengar! Känner mig typ rik?! Men allt kommer ju i och för sig försvinna i London. Dessutom sparar jag ju till TH resor, så jag ska lägga undan en massa mer nu.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen kommer jag nog inte blogga något mer idag. Har migrän och ska öppna på jobbet imorgon, så jag behöver gå och lägga mig tidigt imorgon.

xoxo, Ida

Snyggaaaa, ge mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0