Wir bleiben immer

Hej gullungaaar.

Jag har rast nu och sitter och lyssnar på TH of course. Såg igår att de planerar att släppa live DVD:n den 13 juli i Italien. Får hoppas att det gäller detsamma för Sverige.

Idag efter jobbet så ska jag försöka dra med mig mamma till Globen för att köpa en studentpresent till Anna och även kolla på något snyggt att ha på mig, haha. Vill ju inte se ut som värsta luffaren när hon är så snygg och uppklädd. Kan inte fatta att min wifey äntligen tar studenten på torsdag! Är så stolt över diiiig.

På fredag är det en vecka kvar till London. Har jag berättat hur mycket jag längtar? Sen har jag lagt undan en jävla massa pengar.. Så snart blir det ut på TH äventyr. Då ska det slösas, vilket känns så jävla rätt. Jag lägger liksom pengarna på någonting som får mig att må bäst i världen. Ett band som betyder mer än allt annat.

xoxo, Ida


Kommentarer
Postat av: wifey

hur stolt tror du inte jag var när du tog studnten skruttan!!

2010-06-01 @ 16:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0