Väntat i 40 minuter redan..

Hej sötisar!

Sitter på jobbet just nu och väntar på att städaren ska komma.. Alla barnen har gått hem! Men jag har ju arbetstid till 17:00 så det är bara att vänta. Haha. Idag tar världens bästa Hanna studenten! GRATTIS IGEN SÖTNOS. Ser fram emot bilderna!

Igår var jag ju på två studentmottagningar, därav den dåliga uppdateringen på kvällen. Jag var först hos min bardomskompis Jerry och sen hemma hos Anna. Båda två verkar ha haft riktiga toppen studenter vilket känns skönt! Och dessutom så har de ju faktiskt haft riktigt tur med vädret.. Det var ju huuur fint som helst till skillnad ifrån när jag tog studenten och det regnade ;) haha. Bilder ifrån gårdagen kommer upp sen!

Nu ska jag lyssna på musik.
xoxo, Ida


Kommentarer
Postat av: linda

sv: jag följer dom som jag tycker har en bra & intressant blogg. Och jag vill helst inte att vi ska följa varann.

2010-06-04 @ 19:48:26
URL: http://lindaajivsater.blogg.se/
Postat av: nalin

sv: visst :)

2010-06-04 @ 20:47:14
URL: http://nnnalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0