Tråkig lista, varsågod!

SEX/KÄRLEK

1. Är du singel nu? - Ja
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - Ja

3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - Beror på vem det handlar om
4. När hade du sex senast? - Hemlis
5. Har du/haft en kk? - Nej
6. Har du kört oskyddat nån gång? - Ja
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - Nej
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - Ja
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - Nej
10. Haft sex på fyllan? - Ja
11. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - Ja
12. Sparat något från ett gammalt/sista förhållande/förhållandet? - Ja :$
13. Somnat gråtande pga kärleken? - Ja
14. Varit på en blind date? - Kan jag väl inte påstå
15. Varit otrogen? - Nej

KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän? - Ja

2. Är du ofta med dina vänner? - Ja, det tycker jag
3. Vad brukar ni hitta på? - Beror på vem jag är med
4. Bästa minnet med nån vän? - För många för att skriva en.
5. Säg namnen på några riktigt bra vänner - Rebecka, Hanna, Anna, Jossan

6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - Ja!
7. Har du hatat din bästa vän? - Nej, då hade hon inte varit min bästa vän

SISTA SOM

1. Du fick en puss av? - Hihi
2. Sov med dig i samma säng? - Jaadu
3. Du delade ett riktigt skratt med? - Rebecka och Ida
4. Du gick på bio med? - Oj, don't remember!
5. Du höll i handen? - Ett barn på jobbet
6. Du gick på stan med? - Jossan
7. Delade en pizza med dig? - Rebecka
8. Du ringde? - Mamma
9. Skicka ett sms till dig? - Jonas
10. Du kramade? - Rebecka

xoxo, Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0