The thing!

Hej sötisar!

Har precis kommit hem ifrån en runda på stan. Skulle ju göra en "hemlig" grej, haha.. Kan ni gissa vad det är om jag lägger upp den här bilden?

Haha. Nej jag skojar såklart bara! Träffade Jossan inne i stan och satt vid kajen i Gamla stan och åt glass. Köpte en jättegod glass som smakade ananas. Supergod verkligen! Något att rekomendera. Hade dessutom lite otur så mina leggings jag hade på mig sprack, så jag fick springa in till Gina tricot och köpa ett par nya och med min vanliga tur så ser jag att det är hål i dom också när jag går ut, haha. Orkade inte gå in och byta så jag får helt enkelt sy lite i dom! Köpte även en jättesöt blus jag planerar att ha imorgon på Cheeleadingen.

Börjar känna mig lite sjuk!
Så jag får gå och lägga mig skittidigt ikväll.. Någon som vet vart tågen till Uppsala går? Har lite smått panik.. Tänk om jag missar den!


xoxo, Ida




Kommentarer
Postat av: IDA

Sv: Vitt är ju enkelt men den andra färgen vore nog fin att ha under en svart figursydd kavaj då jag tycker det bryter av snyggt att ha det här lite mer slappa linnet till ett "finplagg" som kavaj - speciellt till vardags. Ett enkelt, lite längre halsband vore snyggt till också. Kanske en enkel kedja med något litet på.. Eller varför inte flera långa, enkla kedjor med små, enkla saker på. :)

2010-06-05 @ 19:27:25
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: IDA

Ett tips är ju att vara på stationen i tid så du har gott om tid att leta efter tåget. Hellre få vänta lite än att behöva stressa, springa och komma försent. :)



Sv: Haha :D Kul att du gillade det!

2010-06-05 @ 21:19:24
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: maddie

osis me leggingsen där!



sv: använder inte bloglovin särskilt mkt tyvärr..

2010-06-05 @ 21:40:24
URL: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0