Rikmästerskapet i Cheerleading

Vet ni vad. Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig! Imorgon ska jag ju upp tidigt och åka till Uppsala tillsammans med Ida och titta på Riksmästerskapet i Cheerleading där Rebecka är med och tävlar. Är peppad som fan! Hoppas verkligen att platserna är bra och att dom vinner.

Tar självklart med mig kameran imorgon. Håll ögonen öppna! ;)
xoxo, Ida

Hittar ni Rebecka på bilden? JAG SER HENNE, HIHI!

Edit: Rebecka skrev ett sms nyss att sektion C som vi sitter på är den bästa. Hoppas verkligen att det stämmer! Jag är så jävla peppad. Kommer bli gryyyyymt roligt. Älskar cheerleading och ångrar starkt att jag inte själv började på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0