Äntligen arbetslös

Yes, det var det.. Eller vadå? fuck att dagen skulle gå så himla fort alltså. Men det var FANIMEJ det bästa jag gjort. Flaket in mah <3 alltså. så jävla rockigt alltså. jag sitter här och gråter och tycker synd om mig själv.
nu börjar livet liksom. nu ska jag bli vuxen. ska aldrig mer gå i skolan.. Kan väl inte säga att jag är så himla ledsen över det men ändå. Kan aldrig mer längta efter studenten för jag kommer aldrig mer få uppleva det. Åh herregud..


Ja ja, vet inte vad jag ska skriva är fortfarande bakis. ojrå. och klockan är 20 över ett..
MEN HEJDÅ...


/haaaaaaaaaaaanna


Kommentarer
Postat av: Ida

Følger deg nå:)

2010-06-06 @ 15:37:12
URL: http://zippp.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0