1 day left

@ Work liksom. Men inga barn har kommit!

Förlåt för min dåliga uppdatering igår! Men jag var inne i stan med Jonas och jobbade hela dagen så jag hade fullt upp. Det är mycket nu innan London förstår ni.. Haha. Ska försöka skriva några inlägg idag. Idag kommer min fina farmor och kanske farfar hem till mig på eftermiddagen. Ska bli jättemysigt att träffa de igen.

Är lite nervös för flygningen imorgon. Jag har aldrig tyckt om att flyga! Haha. Men jag hoppas att jag inte dör. Gör jag det, så vill jag ha Tokio Hotels låt Hilf mir fliegen på min begravning. Haha. Btw, så har jag inte ens börjat packa! La i typ två saker igår i resväskan.. Haha. Mer har det inte blivit! Men jag ska ändå inte ta med mig jättemycket kläder, men jag börjar få lite smått panik.

Idag tar även Jossan studenten!! Grattis min fina vän. Du är grym!
xoxo, Ida ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi kan godt følge hverandre via bloglovin :)

Jeg liker bloggen din, den er veldig fin!

Hvor lenge er det til du reiser til London? Hva skal du der ? :)

2010-06-11 @ 22:43:12
URL: http://lisaur.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0