zoom into me

kör listan med då, eftersom att jag har en jäätte rolig fredag kväll!

OM MIG...
Namn: Hanna Lysell
Smeknamn: Har inget
Födelsedag: 12 september
Födelseort: Göteborg
Ögonfärg: grön
Hårfärg: Brun
Pluggar/Jobbar: Precis tagit studenten
Familj: too many

JAG HAR
:

Ett förhållande? nej, öppen för förslag! haha
En bästa vän? Idis
Haft ett seriöst förhållande? ne
Dejtat en av dina bästa kompisar? ne
Blivit kär vid första ögonkastet? kan va så
Vet personen du gillar om det? men jag gillar bara mig själv
Fått ditt hjärta krossat?
Skrikit åt en lärare? jag är ganster
Kysst någon och sedan ångrat dig? Ja
Ljugit för dina föräldrar om vart du är? ja
Några smycken som kostat över 1000 kr? Nej

DAGENS:
Klädsel: Leggings
Frisyr: Uppsatt
Låt: TH -  1000 meere
Vill ha: kärlek
Sjuka:
Drog: Facebook
Köp: Inget
Godis: Inget
Attityd: dryg
Tanke när du såg dig i spegeln i morse: frääääsch brud

FÖRSTA:

Bästa kompis: Martina
Bil: ?
Kärlek: Hampus
Husdjur: hund
Semester: turkiet
Jobb: djuraffär
Köpta skiva: Kommer inte ihåg
Piercing: Öronen
Konsert: Nordman typ
Fylla: kommer inte ens ihåg

SISTA:
Personen som smsade dig: Ida

Personen som du kramade: emma
Personen som ringde dig: Mamma
Personen som du kysste: kommer inte ihåg
Personen som du låg med: hur menar du nu?
Du sa till din pappa: blev du glad?
Person du sa 'jag älskar dig' till: mormor
Alkoholdrycken: Vin
Bilfärd: hmm
Filmen du såg: hiphip hora
Gången du grät: kommer inte ihåg
Måltiden: köttfärssås skit äcklig

SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: Neee
Våga hoppa bungyjump: NEVER
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: kanske
Kalla dig själv lycklig: jovars
Hellre ta bilden än vara med på den: Beror på hur jag ser ut
Kunna gråta över en kille: nej
Kunna gråta över en tjej: ja
Ljuga för någon: Vit lögn
Kunna springa 50 mil: om jag skulle

VAD:
Gör du just nu: lyssnar på musik
Ska du göra imorgon: supa mig as full vara dräggig och ligga med alla killar
Säger du till dig själv när allt känns fel: GLÖM INTE BORT ATT DU ÄR VÄRDELÖS, haha nej vafan
Har du med dig in på bion: cola
Är det för färg på dina byxor: Har inga på mig
Är det för väder hos dig just nu: Regn
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: jag vet inte
Skulle du göra om du vann på lotto: simma i mina cash

HAR DU...
För många vänner: Ne
Förföljelsemani: Ibland
Tvångstankar: Nej
Någon annan psykisk sjukdom: hoppas inte det
Skadat någon: Nej
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Öronen
Några tatueringar: Nej
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: ingenting är pinsamt
Bra självförtroende: Verkligen inte
Kysst någon: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Bjudit ut någon: Nej
Varit kär: nej
Blivit kär i någon på nätet: nej
Stulit någonting: vet inte
Lämnat landet: Ja
Rymt hemifrån: Nej
Tuttat eld på nåt: HAha jaafan
Gjort något olagligt: Har jag säkert

NÄR...
Åt du senast: 5 timmarsen
Läste du en bok senast: Kommer inte ens ihåg
Köpte du något senast: igår
Svor du senast: förut kanske
Sjöng du senast: Nu
Klagade du senast: idag
Är det sommar? nej det vinter
Hade du senast sex?: är oskuld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0