Welcome to humanoid city

Jag är såååååå himla irriterad. Jag har fortfarande inte fått hem Tokio Hotels nysläppta DVD och live CD så jag mejlade till CDON imorse och berättade hur de låg till. De har liksom dragit pengar ifrån mitt konto och jag har fått orderbekräftelse och alltihopa. Hon som svarade sa iallafall att de inte kunnat dra några pengar ifrån mitt kort, konstigt nog, så jag har iallafall beställt de igen nu. Fyfan! Som tur är så är det ändå ingen stress eftersom att jag ändå inte får de förns om några veckor när Rebecka kommer hem ifrån Spanien.

Snart är de iallafall mina. Finally!
xoxo, Ida


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hur mycket kostade det där tillsammans? :D

2010-07-23 @ 19:21:34
URL: http://nnathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0