Onsdag!

HEJ SÖTISAR!

Sitter hemma hos Jonas just nu och har precis dammsugit lite och stoppat in en tvätt. Jag behövde nämnligen få mina leggings rena så jag passade på att tvätta lite av hans kläder också ;) haha.

Idag är jag ledig! As you can see. Så himla skönt! Och idag vet jag inte alls vad som händer förutom att jag och Jonas ska städa. Det kanske bli stan eller något sånt. Imorgon ska jag iallafall träffa Jossan! Äntligen. Var så himla länge sedan nu. Inte okej!

Idag släpps även live DVDn. Tjoho! Men jag har som sagt lovat att vänta på Rebecka, så jag får se den om några veckor. Men det lider inte jag utav. Jag får ju se den förr eller senare :)

Weeell, nu ska jag fortsätta äta min frukost.
xoxo, Ida


Kommentarer
Postat av: Anonym

idaa hur håller du dig så smal????

2010-07-21 @ 11:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0