Im back.. Again!

Hej mina fina vänner!

Förlåt att jag inte har uppdaterat någonting, men det är faktiskt inte speciellt roligt att sitta framför en dator när det är tropisk värme här i Stockholm. Hur som helst så jobbar jag fortfarande.. Bara 2 veckor kvar, sen är det semester för min del i yttligare 2 veckor. Så himla härligt!! Vill försöka åka iväg på en sista minuten resa.. Hoppas att det blir något sånt :)

Imorgon ska jag ut till Grinda med Rebecka. Ska bli jättemysigt! Vi tar båten som går ca 10 på morgonen och kommer hem runt 16 tiden.. Så det blir härligt! På söndag åker Rebecka till Spanien i 3 veckor också.. Vet inte riktigt hur jag ska klara mig, men förhoppningsvis så ska jag åka ner och hälsa på henne och hennes familj i deras lägenhet där över någon helg.

xoxo, Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0