En tråkig lista medans jag väljer kläder!

OM MIG...
Namn: Ida Barck
Smeknamn: Har inget
Födelsedag: 6 september
Födelseort: Stockholm
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Brun
Pluggar/Jobbar: Just nu har jag semester!
Familj: En lillebror, mamma, pappa

JAG HAR
:

Ett förhållande? Ja
En bästa vän? Hanna
Haft ett seriöst förhållande? Ja
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja
Vet personen du gillar om det? Ja
Fått ditt hjärta krossat? Ja
Skrikit åt en lärare? Nej
Kysst någon och sedan ångrat dig? Ja
Ljugit för dina föräldrar om vart du är? Nja
Några smycken som kostat över 1000 kr? Nej

DAGENS:
Klädsel: Leggings, linne
Frisyr: Uppsatt
Låt: Oskar Linnros - Från och med du
Vill ha: Billiga sista minuten resor!
Sjuka: Dunno
Drog: Facebook
Köp: Inget
Godis: Inget
Attityd: Neutral?
Tanke när du såg dig i spegeln i morse: "damn Im hot.. or not!"

FÖRSTA:

Bästa kompis: Frida
Bil: Opel
Kärlek: Sebastian
Husdjur: En fisk
Semester: Spanien
Jobb: Dagis
Köpta skiva: Kommer inte ihåg
Piercing: Öronen
Konsert: P!NK
Fylla: Inte ens värd att nämnas

SISTA:
Personen som smsade dig: Mamma
Personen som du kramade: En kollega
Personen som ringde dig: Jonas
Personen som du kysste: Jonas
Personen som du låg med: Jonas
Du sa till din pappa: Älskar dig
Person du sa 'jag älskar dig' till: Mamma
Alkoholdrycken: Vin kanske
Bilfärd: Hem ifrån Torö
Filmen du såg: Kommer inte ihåg vad den heter faktiskt
Gången du grät: Dunno
Måltiden: Mellanmål på jobbet

SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: Njaa..
Våga hoppa bungyjump: NEVER
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Not to much
Kalla dig själv lycklig: Jadå
Hellre ta bilden än vara med på den: Beror på hur jag ser ut
Kunna gråta över en kille: Ja
Kunna gråta över en tjej: Ja
Ljuga för någon: Vit lögn
Kunna springa 50 mil: HAHA, vilket skämt

VAD:
Gör du just nu: Chillaaar
Ska du göra imorgon: Måla om ett hus
Säger du till dig själv när allt känns fel: Ingenting speciellt
Har du med dig in på bion: En hollywood meny
Är det för färg på dina byxor: Har inga på mig
Är det för väder hos dig just nu: Regn
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Utseendet
Skulle du göra om du vann på lotto: Vad skulle jag INTE göra?

HAR DU...
För många vänner: Nej
Förföljelsemani: Ibland
Tvångstankar: Ja
Någon annan psykisk sjukdom: Tror inte det
Skadat någon: Nej
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Öronen
Några tatueringar: Nej
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: Alltiiiid!
Bra självförtroende: Verkligen inte
Kysst någon: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Bjudit ut någon: Nej
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Ja
Stulit någonting: Nej
Lämnat landet: Ja
Rymt hemifrån: Nej
Tuttat eld på nåt: Nej
Gjort något olagligt: Har jag säkert

NÄR...
Åt du senast: 3 timmar sen
Läste du en bok senast: Kommer inte ens ihåg
Köpte du något senast: Förrgår
Svor du senast: Igår
Sjöng du senast: Någon timme sen
Klagade du senast: Idag
Är det sommar? Tydligen
Hade du senast sex?: Privat

Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt! ;D Det är bara bra här med :) Vad händer ikväll då?

2010-07-30 @ 17:39:28
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/
Postat av: Emma

Okej, vad ska ni göra då? :)



Jag ska kolla på fotboll. sen ska jag umgås med pojkvännen jag med ;p

2010-07-30 @ 17:57:56
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/
Postat av: Emma

Okejokej :) Nej jag vet inte riktigt heller. Blir nog mys med någon bra film :)

2010-07-30 @ 18:03:05
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/
Postat av: IDA

Sv: Ja vi bestämde att vi ska se den allihopa när Rebecka kommer hem men vi funderar på att se den bara vi tre (jag, Lina och Essi) eftersom du ville vänta men vi kunde inte nu förra helgen då hon kunde så vi får se om det blir av. Spelar egentligen ingen roll för mig. Ska prata med henne igen och höra. Vi SKA i alla fall se den allihopa så fort alla kan efter att Rebecka kommit hem och det vore också bra om vi kunde ta det så fort som möjligt då för sen börjar Lina jobba och då blir det svårare för oss i alla fall. När kommer hon hem? Vet du det?

2010-07-30 @ 18:28:29
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0