Cover All Mix

Imorgon när jag drar till stan så tänkte jag att jag ska jag passa på att köpa Make up stores Cover All Mix. Har hört att den har fått jättebra recentioner - så nu är det äntligen min tur att testa den. Just nu har jag Yves Saint Laurent's conceler, men det skadar ju inte att ha fler.. Right? ;)

xoxo, Ida

Make Up Stores absoluta stolthet och storsäljare! Detta är en högpigmenterad concealer med neutraliserande egenskaper. En vanlig concealer döljer genom att täcka, Cover all Mix är fungerar som neutraliserare viket betyder att den dels döljer genom att täcker, men framför allt döljer genom de neutraliserande pigmenten.

- Gul neutraliserar röda partier såsom ytliga blodkärl, blemmor etc.
- Orange neutraliserar blåa toner i ansiktet som t ex under ögonen.
- Beige används för att ljusa upp de båda färgerna och som bas på t ex ögonlocken. Kan även användas som high lighter under exempelvis ögonbrynet.


Nyckelingrediens:
- E-vitamin: (Tocopheryl Acetate) Binder och bibehåller fukt, skyddar huden och stimulerar cellproduktionen.

Källa


Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Go'kväll!

Allt bra med dig? =)

2010-07-21 @ 22:10:36
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0