Födelsedagsbarn

På fredag fyller Jonas 20. Helt sjukt!! (Eller ops, jag menar såklart Tom Kaulitz..) Vi träffades när vi båda var 17 år, och nu har det redan gått 3 år. Time flies! Vi ska iallafall ha chillkväll hos honom i Trångsund och sen blir det kanske utgång om det är dåligt väder. Tror att det kommer bli en superhärlig kväll med massa trevligt folk.

Jonas vill absolut att jag ska ha på mig jeans
, så imorgon ska jag leta efter någon snygg blus/topp jag kan ha till. Hoppas verkligen att jag hittar någonting :)

Jonas & jag ute på promenad i Trångsund 2007.

xoxo, Ida


Kommentarer
Postat av: IDA

Sv: Tack själv! :D Självklart kan jag det. När kan du vara inne på msn? Jag ska strax gå ifrån datan men vad tror du om imorgon kväll?

2010-08-19 @ 00:26:45
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0