Take me there

Nu är jag hemma ifrån Farsta där jag var med Jonas och shoppade lite. Blev även medlem i Body Shops club. Kände att det var dags! Haha. Det är verkligen något jag kan rekomendera. Det kostar 100 kr att gå med, men det får du tillbaka när du fyller år. När du går med får du även en gratis sminkrådgivning och ett "tag 3 betala för 2"-erbjudande. Passa på! Det är lätt värt det..

Det blev ett snabbt inlägg bara eftersom att farmor och farfar är här och vi ska grilla! Snart är det förrätt.

Edit: Det går inte att ansluta fucking kameran till datorn. Vet inte vad som är felet! Men bilderna kommer iallafall upp någon gång när datorn vill samarbeta. Fyfan vad irriterad jag blir!!!

Edit 2: Nu funkar det! Tjoho.

Nu är jag äntligen redo för en vecka i ett varmare land!!

Top 149kr - Gina tricot


Linne 99kr - Gina tricot


Linne 149kr - Gina tricot


Hawaiian Tropical - Aftersun - Åhléns
RFSU -Nice n' cool - Apoteket
Visibly Clear - Blackhead eliminating - Apoteket

xoxo, Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0