Grow up and get a fucking life

hahaha! jag måste få skratta och skriva lite om detta "kissie" inlägget. allvarligt måste folk få ha sina åsikter om folk och om våran blogg är så himla vad det nu var du sa, så undrar jag varför i helvete du läser då? jag tycker helt klart som ida, måste liksom det när vi är så bra kompisar eller hur? eller eller elleR?

haha jag påstår inte att jag inte läser kissies blogg för det gör jag flitigt. Jag påstår inte heller att hon är osmart, för hon verkar vara veldigt clever om man säger så. jag menar vem kan skriva så mycket skit och sen inte ta någon alls tillbaka. det är starkt av henne. MEN hon är ju ara FÖÖÖR ful.

nog om henne och tillbaka till mig,

nästa vecka blir det Stockholm för mig! WOOHOOO
äntligen ska man få se de underbara igen, träffa ida och sandra o dom andra, dock inte värda att nämnas vid namn..

nu har jag inte tid med er mer ska göra annat kul... so long suckers


/hannnaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0