Varning: Mycket klagande.

Hej hörrni.

Jag har precis kommit hem ifrån stan där jag varit med Rebecka. Hon följde nämnligen med mig till läkaren i eftermiddags! :). Tack igen för stödet. Du vet hur mycket det betyder.

Jag var ju hos läkaren och kollade min migrän som sagt..
Fick ju inte ut någonting utav det typ. Det enda som hände var att jag fick 2 tabletter utskrivna för 139kr. Förstår ni - 2, two, dos, zwei, TVÅÅÅ stycken jävla tabletter för 139kr. Helt jävla sinnessjukt. Jag kommer bli ruinerad på de där tabletterna!! Och de värsta är att de kommer ätas upp snabbare än någon hinner blinka eftersom att 1 tas vid första tecknet på migrän-anfallet, och den andra tas om det inte gått över inom 2 timmar eller vid ett nytt anfall.

Och om tabletterna inte hjälper "får jag komma tillbaka så kan vi disskutera" för att citera läkaren. Jaja. Nu ska jag söka på internet om en bra mottagning som har bra läkare för migrän.

xoxo, Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0