Tröst shopping

Hej och förlåt för dålig uppdatering! Nu har ja precis kommit hem från en stressig dag, först på sjukhuset i morse och röntgat och sätt så allt ligger rätt och de gjorde de ju. Fick också reda på att jag inte alls brutit foten utan vadbenet Haha bra koll man har! Sen åkte vi och handlade mat sen direkt hem åt frukost och sen till allum fick en jacka av mormor 2000 lök fast det var väl ingen fara mormor har ju cash liksom. Igår var det mys med min prins. Ojojoj... Och ikväll är det IDOL! Och fredag och det betyder chips och dip och cola och godis och massa ett. LOVE IT! Nu ska jag faktiskt sova en blund gick upp sju och det är inte hanna style på det alltså. /HANNA

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hej! Nu är jag tillbaka igen efter min suuuperlånga, dryga sjukdom. Så ursäkta det sena svaret. Men nu är jag någorlunda frisk :) Hur mår du då? :)

2010-11-19 @ 22:19:55
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: PAM :)

allt bra?:)

2010-11-22 @ 15:20:16
URL: http://plima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0