Svar på tal

"Inte för att jag riktigt förstår sammanhanget här men din mening som du skrev om att man som människa alltid mår bättre utav lite alkohol och att du inte skulle sluta dricka, även om det vore problem med din lever tycker jag var väldigt tråkigt att du skrev med tanke på vilka läsare er blogg kanske har? Har du tänkt på att det kanske sitter ungdomar som nyligen börjat med att dricka alkohol eller folk som har svårt att säga ifrån, men inte vill dricka? Du muntar upp dom till att dricka alkohol och menar att det är något bra? Nej, man kan faktiskt ha roligt utan alkohol i kroppen."

För det förstaså skrev jag inte att man mår bättre av alkohol tror alla vet vad som egentligen kan hända jag skrev att man blir en bättre människa, och till viss del stämmer det ganska så bra, eftersom jag som preson och många andra, jag vet att jag inte bara pratar för mig själv nu blir mycket mer öppna och vågar säga mycket mer. jag som är väldigt blyg i nyktert tillstång speciellt har mycket lättare att "lätta på hjärtat".
För det andra så tycker jag att jag har rätt att skriva precis vad jag vill i min Blogg och är det så som jag känner så är det. Precis lika mycket som du har rätt att skriva vad du vill i dini inte sånt?

 Jag vet vilka fina läsare vi har men jag vet ännu mer att man kan ta sitt egna ansvar för vad man gör och inte lyssna på andra? Har man ingen självkänsla så får man skaffa det... Alkohol är gott och man har roligt av det och jag tänker inte sitta har och ljuga.


och jag vet mycket väl att jag måste låta som den mest patetiska människan på jorden men alla vet ju om det.



/HANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0