Nu räcker det!

Jag har inte varit ute sen i lördags. Helt sjukt. Jag har inte andats frisk luft, sen dess. Jag är trött på mina njurar och gå här hemma hela dagarna! Det finns absolut ingenting att göra.. Och orken till att göra någonting har jag inte heller.

Igår när Anna varit här var jag helt slut efter att hon åkt. Kände mig helt matt och somnade med kläderna på i sängen, haha. Sjukt. Jag vill bli frisk och gå och jobba. Jag vill träffa mina fina barn och kollegor. Jag vill inte svälja äcklig antibiotika varje dag heller.

Jag är trött på att ha njurbäckeninflammation helt enkelt.
Med det här säger jag också godnatt! Kan knappt hålla ögonen öppna längre.

xoxo, Ida

Kommentarer
Postat av: isabelle

Ja för man kan vara inne på sitt rum och göra det ensam :D

2010-11-10 @ 23:21:47
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/
Postat av: Saga

svar: jo det skulle jag kunna göra, maila mig bara :)

2010-11-10 @ 23:29:44
URL: http://sagapaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0