Grillat är gott ♥

Hej sötnosar!

Vad roligt att trafiken på bloggen börjar komma igång nu, och välkommna :) hoppas att ni stannar kvar! Är hemma just nu och ska äta middag snart. Farmor och farfar är här och vi ska grilla så himla gott verkligen. Imorgon ska jag jobba, men öppnar så jag slutar tidigt! :) längtar redan nu till jobbet. Och dessutom så är det fredag imorgon, vilket betyder ledighet.

Var ju och simmade med Sofia! Först solade jag, var jätteskönt så nu är jag lite brunare, haha. Sofia vågade inte, så hon satt bredvid mig och höll mig sällskap istället. Mycket bättre egentligen ;) men vad gör man inte för att bli lite brun? Sen åkte vi hem till henne och åt lunch med hennes vänner Ylva och Ellie.

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik.
xoxo, Ida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0