Ida och jag är bäst.tänkte bara säga det s...

dsc00716 (MMS)

Ida och jag är bäst.tänkte bara säga det så att ni vet det. Vi är snyggast bäst och sötast. Punkt slut. Farmor. Min farmor. Jag har vetat det så länge men inte tagit det alls seriöst. Nu är det dags. Skit tiden har kommit och hon ska lämna oss. Piss väder och kebab liv har jag. Vad fan är det som händer. Vad har hon gjort för att förtjäna detta? Allvarligt INGENTING. Jävla skit cancer. Jag hatar det. Det är fan jävla skit grej. Såhär känner jag nu. Bajs jag har damp. Gaaaaah. Hej då ha det jävligt bra. /Hanni


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-06-11 @ 21:23:08
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0