Bara 4 veckor kvaaar!

GÖTEBORG HERE I COOOOOOOOOOME! :D :D :D

Ska till Göteborg och till Hanna på midsommar. Fyfan vad kul! Antingen ska vi hem till henne eftersom att hon är ensam eller så blir det till hennes landställe där också hennes söta familj kommer att vara. Ska verkligen bli skitkul! Får leta outfit i London, haha.

Min dag har iallafall varit bra! Jag har jobbat och sen åkte jag och mamma iväg till Globen. Jag köpte en jättefin studentpresent till Anna och en superfin svart klänning som jag ska ha på mig tror jag..

Oj, nu ringer Hanna, seee ya!
xoxo, Ida

Hanna är söt & jag är ful. Men jag bjuder på den!


Kommentarer
Postat av: jossa

fina tjejer :D puss

2010-06-02 @ 00:41:01
URL: http://www.nattstad.se/jossa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0