Tråkig lista en tråkig måndag

Anna bad mig göra den här listan!
xoxo, Ida

1. Tre namn jag lyssnar till:
Ida, gumman & fisken

2. Någonting jag tycker om med mig mig själv: Min ögonfärg

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Min kropp

4. Detta är jag rädd för:
Spöken, inbrottstjuvar, mörker.

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Lyssna på Tokio Hotel, få kärlek och vara med mina nära och kära.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:


7. Detta tycker jag om att göra:
Vara med Jonas och mina vänner & familjen, fika, lyssna på  musik, shoppa.

8. Detta vill jag göra just nu: Vara med Jonas

9. Bästa känslan: Kärlek.

10. Värsta känslan: Oro och sorg.

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
Målmedveten, snäll och rolig.

12. Är jag kär just nu? Jajamen!

13. Jag vill gifta mig: När jag flyttat hemifrån och har gott om pengar.

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Få barn, gifta mig, vara på alla Tokio Hotel konserter som är möjliga, flytta hemifrån, få fast jobb, resa huuuuur mycket som helst.

15. Min käraste ägodel: Mobilen.

16. Något jag vill ha i present:
Pengar.

17. Detta har jag på mig just nu: Jeansleggings och ett vitt linne.

18. Favoritkläder: Leggings och en snygg tunika.

19. Favorit djur:
Hund och katt.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Supermånga!

21. Favoritlåt just nu: Lyssnar på alla möjliga.

22. Roligaste ämne i skolan: Bild och musik.

23. Tråkigaste ämne i skolan: Idrott.

24. En bok jag gillar: Dunno.

25. En film jag älskar:
Mamma mia.

26. Favorit tv-program? How I met your mother.

27. Favoritdoft: Escada - Magnetism.

28. Detta äter jag gärna: Tacos.

29. Dricker helst: Mjölk.

30. Favoritgodis:
Lakrits.

31. Hit vill jag gärna åka på semester: New York.

32. Färg på mina ögon: Blåa.

33. Min längd: 1.68.

34. Jag tror på:
Spöken/andar, kärlek vid första ögonkastet

35. Jag spelar: Musik

36. Person jag beundrar:
Bill Kaulitz

37. Så här bor jag: I en stor villa i Stureby

38. Antal döda krukväxter i hemmet: Inte många alls, I guess..

39. Det här tänder mig: Kyssar i nacken.

40. Det här gör mig avtänd: För mycket frågor.

41. Favoritfärg: Rosa och lila.

42. Favoritcitat:
Behandla andra som du själv vill bli behandlad.

43. En hemlighet jag vet:
Berättar jag blir det ju ingen hemlighet längre.

44. Bästa present jag fått:
Pengar, smycken osvosv.

45. Senast köpta skiva: Tokio Hotel - Welcome to humanoid city (LIVE)

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Fingrar/händer

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Resten av kroppen.

48. Udda förmåga/egenskap: Har jag nog ingen?

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En hund.

50. Vad lyssnar du på just nu? Pappa som pratar

51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Jobbat

52. Var är dina föräldrar födda? I Sverige

53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Kommer inte ihåg faktiskt.

4. Vilken är din favoritrestaurang?
Fridays.

55. När badade du i en pool senast?
När jag simmade med Sofia för någon månad sen.

56. Har du varit med i någon skolpjäs? Tror jag nog.

57. Hur många barn vill du ha?
2.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Skrik musik.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Självklart!

60. Vad har du för TV-kanaler? Alla som boxer tillåter?

61. Har du åkt moped någon gång?
Ja.

62. Har du busringt någon gång? Haha, såklart!

63. Har du fått felparkeringsböter?
Nej, jag har ju inte körtkort ännu.

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Får jag pengar så visst!

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Grekland.

66. Har du en egen trädgård? Ja.

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? Sjöjungfrun.

68. Kan du alla orden i nationalsången? Jadå.

69. Badkar eller duschkabin?
Båda två!

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Tokio Hotel - Welcome to humanoid city (LIVE).

71. Favoritpizza? Hawaii.

72. Chips eller popcorn? Båda två.

73. Vilken färg på läppstift använder du? Använder inget läppstift.

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Hahaha, va, nej?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej. Men en modellagentur ville att jag skulle vara med, men jag tackade nej.

76. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin.

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Jonas, mamma, pappa och min lillebror Mattias.

78. Favoritchoklad? Maraboooou med daimbitar i.

79. När röstade du senast?
Nått år sen?

80. När åt du en hemodlad tomat sist? Någon vecka sen.

81. Har du vunnit en prispokal någon gång
? Ja.

82. Är du bra på matlagning?
Kan bli bättre.

83. Klarar du att tanka själv? Nej det tror jag inte.

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen? Nej.

85. Pepsi eller Coca Cola?
Coca cola.

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej.

87. Vad var det senaste du handlade? Knäckebröd.

88. Har du kräkts offentligt: Nej.

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: Har redan hittat min kärlek, så nu skulle jag vilja ha mucho money!

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
JA!

91. Har du ringt något betalnummer:
Ja.

92. Kan man vara vän med sitt ex:
Nej, usch.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast: Pappa.

94. Hade du mycket hår som liten bebis: Ja.

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:
"Hej du har kommit till Ida Barcks telefonsvarare" blabla..

96. Vad har du i din väska: Smink, ppiller, migräntabletter.

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
Nej.

98. Vad är du tacksam för idag: Ja.

99. Var hittade du den här listan: På Annas blogg som bad mig göra den.

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Bella & Classy. (Kommer inte på en tredje)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0