Ta er tid att titta på videon & tänk till..

ALLA ICKE TOKIO HOTEL FANS; Ta er tid att titta på den här videon. Det är 2 minuter och 10 sekunder av ditt liv.. Det tror jag att du klarar av. Titta i HD kvalitet!


Bara några dagar kvar, sen kanske datumen till Reebook turnén kommer ut. Kan jag bli mer taggad? Nej. Känner att jag behöver er nu killar! Ni och eran musik gör mig lycklig.

Har precis ätit lunch och pratat lite med Rebecka i telefon om lite allt möjligt! Längtar så jag spricker till fredag då vi äntligen ska ses. Hoppas bara inte jag är sjuk den här gången, haha..

Idag är det Idol, finally! Jag ska sitta bänkad framför TVn klockan 20:00. Ska ni?
xoxo, Ida

Kommentarer
Postat av: AMANDA

SV: Jo men ellehur det är galet. Ja men absolut, klart du får. Det är inte min video :D



Åh vill ha datumen till reebook turnen typ nu.. åh <3

2010-09-21 @ 13:59:05
URL: http://amandahedmans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad är det för reebook turne?! Något som kommer här i närheten eller vad..uppdatera mig om vad som händer..haha! Känner med att jag är i behov av killarna nu;)

2010-09-21 @ 17:03:23
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0