Överraskningsfesten

HEEEEEEEEEJ ALLA FINISAR!

Förlåt för dålig uppdatering, verkligen. Jag har haft fullt upp nu i helgen, och kommer även ha det idag - så se inte fram emot många inlägg av mig.

I fredags var jag ju som sagt med Rebecka. Vi var inne i stan och tittade lite i affärer och jag köpte en skitsöt tröja med spets. Me like! Sen gick vi på våran resturang/fik - John Chris och tog det vanliga. "Bakad potatis med extra mycket skagenröra och en avokado". Rebeckas telefon plingade hela tiden av sms hos fick, vilket inte brukar hända i vanliga fall.. Men jag frågade om något hade hänt och hon svarade bara kort att det var hennes lillebror Adam som skickade smsen.

Vi började röra oss hemåt, men jag tvingade ner Rebecka till BEA (Ica) för att handla saker till våran TH-kväll som vi skulle ha, trodde jag, hahaha. Vi gick omkring där och sen rörde vi oss hemåt. När vi nästan är hemma skriver Mattias ett sms: "Jag åker nu. Det är larmat". Sure thing honey, tänker jag och springer fram lite för att kanske få syn på honom (vi var precis vid min fina villa då). Men icke. Vi går in och jag larmar av.. MEN jag fastnar med blicken på kamerasektionerna där en utav dom lyser rött (vilket innebär att det rör sig på den våningen). Jag säger det till Rebecka och hon ger mig bara en förskräckt blick tillbaka och säger typ "Nej, sluta!" Sen frågar hon om hon får lämna sin väska i mitt rum.. Visst säger jag och vi går upp till mitt rum.

Uppe på mitt rum hinner jag inte vara speciellt länge innan jag hör en massa folk börja sjunga "JA MÅ HON LEEEEEVA" osv. Fyfan vad rädd, glad, gråtfärdig jag blev på en och samma gång. Helt underbart! Och där stod det en massa folk som sjöng och jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Det var på pinsamt, men ändå så jävla kul. Att alla var här för min skull, för att fira mig. Tack alla som kom!

Efter att jag fixat mig gick vi ut och dansade. Det blev ett ställe som Rebeckas vän Filippa har hand om som heter RED. Superkul kväll kan jag säga. Hade huuuuuur roligt som helst!!

Tack igen, Jonas, Rebecka och Mattias för den fina överraskningsfesten ni gjorde till mig.
xoxo, Ida. (Bilder kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0