När ska ni inse?

Ojojoj vad mycket sjuka människor det finns alltså och jag tror det även kan kallas avundsjuka!

Tycker Hanna kan ta och komma hem nu så att vi kan träffas snart. Usch, det var allt för länge sedan nu! Och likaså med Rebecka, sötsyster. Som tur är så ska vi träffas på fredag, finally.

Var ute igår en stund som sagt och helt plötsligt kom frågan ifrån en okänd människa som satt mittemot mig om vad jag lyssnade på för musik. Jag är stolt över att jag är TH fan sen 5 år tillbaka, men jag tvekade ändå på ifall jag skulle berätta det för honom eftersom att jag vet reaktionerna. But I did it. Och han började babbla på hur han tyckte att de inte kunde förmedla någonting osvosv. 

Förstår inte hur svårt det ska vara att förstå att jag inte bryr mig om vad NI tycker. Jag har mina egna åsikter om det här bandet.. Och tro inte att ni kan komma och ändra på mig efter att jag lyssnat på det här bandet i 5 år. Det är bara slöseri med tid för er själva! Jag lämnar hellre er bakom ryggen, än Tokio Hotel.

xoxo, Ida

 


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Fint skrivet. Håller med dig om allt.



Och jag saknar dig!! Kan jag få fredag tack? <3

2010-09-19 @ 22:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0