Kristall.

Jag erkänner! Jag saknar mitt blonda hår.

Visste däremot att jag skulle göra det, innan jag vant mig med den färgen jag har nu.. Det kommer ta ett tag och när hårförlängningarna kommer i så blir det ju mycket finare - I guess.

Någon frågade hur det såg ut på salongen jag gick till. Så jag tänkte marknadsföra den lite! Eftersom vi ändå har ca 500 läsare om dagen så finns det ju säkert någon som bor i närheten och vill gå dit och testa att klippa sig.

Salongen heter Kristall och ligger i Enskede. Dom har inte bara frisörsalong där, utan erbjuder även Spabehandlningar såsom massage. De har även Hudteraput - som fransar och bryn, pedikyr, manikyr, vaxning och ansiktsbehandlingar.

Alla fyra frisörer som jobbar där är grymma och kan hjälpa dig med både frisyrer och färger som passar just dig.

xoxo, Ida

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0