Jag blir så förbannad!

Att folk som skaffar pojkvänner glömmer sina kompisar, har jag inte haft nog med problem om det?
jag vet att jag är ensam men jag har mina cash och behöver inte en jävla pojkvänn. Jag är ju den mest upptagnaste humanbeing!

Okej jag överdriver men har folk inget vett i huvudet? Man vet väl förfan hur man beter sig som kompis eller? Och gör man inte det ska man inte ha mig som det heller.  För jag är en bra kompis!

självgod yes i am! and i have to be. mamma sa det....

Idag har jag fått en hund av pappa har ju länge önskat mig en. sen vi tog bort våran ludde  may him rest in peace. HAHA fyyy vad jag är töntig. men jag är såååå glad för min lilla bebis!

Hade jag inte haft en sån mongodata så hade ni fått se bild men har inte det nu. hiih



/Hannuut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0