Humanoid och så...

Hallo! Precis hemma efter en hel dag på stan! Fy det värker i fötterna, shoppa är so not Hanna style. Jag hatar det... finns inget värre... Ska ta en bild sen så ni får se vad det blev! Fixat bikini nu till resan. Massa sommarkläder med! Lite onördigt nu när vintern kommer men det är lugnt liksom...

Har också fått massa nya låtar till mig super coola mobil telefon! Haha den suger!
Men det är niceee! Love it

Tack bästa Johanna för att du passade min lille bebis medans jag var upptagen med mitt upptagna liv! <3 love juueh

nu ska jag faktikst lägga mig i sängen tror jag, har svin ond i ryggen :( så går det när man går mycket.. haha

Grattis igen Ida, <3


/HANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0