Friday afternoon

Hej mina fina prinskorvar!

Im home. Haha, tidigt va? Jag slutar nämnligen 12:45 idag! Tjoho. Min tidiga fredag, som jag älskar. ♥

Nu har jag precis fixat mig lite. Tvättat, fönat och plattat håret, målat naglarna, sminkat mig osv. Så nu strax ska jag åka in till stan och möta upp en tjej som jag ska sälja min kjol till! Hoppas att jag hittar henne ;) tycker sånt här är så himla jobbigt.. Jag är sämst på att leta efter folk jag känner - och nu ska jag hitta någon som jag inte ens vet hur personen ser ut, haha.. Vi får hoppas på det bästa helt enkelt! Efter det ska jag träffa Rebecka. Äntligen!

Vad ska ni göra ikväll?
xoxo, Ida

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jo jag är jätte intresserad, men skulle vilja veta om den har något foder, eller om det syns genom klänningen :)



Och sen så bor jag i finland så hur blir det med betalningen? :)

2010-09-24 @ 19:10:29
URL: http://fannyadelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0