Efterbliven kväll? Yes ma'm

Hola era nötter, sitter här i min ensamhet efter att vart ute på natt promenix med voffsi!
Så slog det mig precis att jag inte kollat statistiken på länge, så går jag in o kollar 00.09
och då har vi redan haft 362 läsare på 9 min? är det inte lite sjukt då eller?
Haha kom tillochmed fram en söt tjej i stan idag och sa att hon läser våran blogg!
sånt gillar vi!

Har vart en ensam kväll, inte mått så bra. Blöder näseblod har ont i huvudet och mår illa, och så har jag haft i tre (!) dagar nu! something is wrong...

Vet ni vad jag känner för egentligen? en fet jävla Tokio Hotel konsert, med massa nervositet innan. inte veta vad man ska köa i för kläder? haha wtf liksom. i bet far min kan fixa bättre grejer än att köa men det hör till liksom. det var ett jäkla liksom på mig idag. Men vadådå?



Nu ska jag faktikst hoppa i säng för imorgon är det söndag och det är nice. Det betyder pizza, med min kropp kan man äta vad som helst. Det ni? bra va?


Byye /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0