Blogg torka och lite svar på tal

Hej mesar.
Jag heter Hanna och är andra ägaren av bloggen. Ni vet hon som hatar fattiga människor?
mesigt.
nä men jag har inte orkat sitta vid datorn på ett tag för jag har varit såå jäkla busy med mitt busy life. jag är ju jäkligt bra på att vara tyken och kaxig som ni vet så nu ska ni fan få!
Jag har hört att det finns en tjej som är avundsjuk på mig och ida för att vi har så jäkla mycket cash, Japp det är du stalker Sara. om nu mitt o idas liv och trött på att vi tjötar om våra pengar så undrar jag varför du och dina th vänner läser det vi skriver, och snälla du säg inte att du inte läser för annarws hade du ju inte vetat right?

nu ska inte jag sitta här och trycka ner dig, det gör du så bra själv. Men kaxa fan inte emot min ida!

 

 

för övrigt har jag inga nyheter att berätta. eller jooo såklart!! åker till sthlm på lördag till min Idis. rebecka fyller ju år så nu äre fest



bjuder på en härlig bild



/HANNA


Kommentarer
Postat av: melissa'

hejsan, snygg blogg du har

2010-09-29 @ 20:28:38
URL: http://meelissaaaa.blogg.se/
Postat av: Mallis

Hej snygg blogg du har :)

2010-09-30 @ 17:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0