"Vi älskar våra fans"

Jag tycker den här bilden är ett otroligt bra exempel på att Tokio Hotel fortfarande tar sig tid för fansen, som vissa inte tycker längre. De kan inte ha tid att gå och ge autografer till 2000 personer som står utanför ett hotell - det är bara ren fakta och ganska självklart.

Nu ska jag gå och lägga mig! Hade lovat mig själv att jag skulle ligga i sängen kl 21:00 idag för att jag inte skulle bli så trött på dagen, och speciellt nu när jag har möte till kl 20:00 imorgon! Så nu är det dags för att sova..

Godnatt!
xoxo, Ida

Always the best.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Han var med i tv, då har han ju inget val än att göra det. ;)

2010-10-06 @ 21:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0