Tro det eller ej....

.... Men jag hänger med en flata. Japp det gör jag o det är inte ens äckligt.  Vi dricker liksom te och pratar om killar, tjejer dock i hennes fall. Så har hon ju 11 råttor, och tro det eller ej men dom är inte äckliga dom heller. Gillar Prins Robert mest, eller jag gillar bara honom. Vi klickar liksom.. Himla bra alltså.

Jäääääääääääääävlar vad många läsare vi har idag, det gillas ännu mer liksom. Flatan beundrar mig o Ida verkligen för att vi är så grymma och folk älksar oss. vi är ju såååå patetiska! muhihi.

HAHAHHA nu dör jag lite.

vi framför TH 12.06.07

lite tårar precis innan

Skolavslutning i nian

Skolavslutning åttan



kan man skratta mer än åt gamla bilder? hahaha tro det eller ej... men jag har varit jävligt ful



/HANNA

Kommentarer
Postat av: Vendela

Inge äckligt alls ;)

2010-10-15 @ 08:11:28
URL: http://cherryize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0