Tidsinställt: Det är mer än bara hår för mig..


Jag är trött på mitt hår nu. Det är tovigt, slitet och tråkig färg. Ingen lyster överhuvudtaget känns det som! Jag funderar på att ta ut löshåret och använda de som clips istället. (Den metoden har jag använt i flera år nu) men samtidigt så känns det som om jag då kommer få börja om ifrån noll.

Håret är någonting som är otroligt viktigt för mig. Jag vill ha tjock hår med en fin färg.. Ni ska bara veta hur många gånger jag varit avundsjuk på Anna för att hennes hår växer ca 1 cm i veckan.. Medans mitt hår växer 1 cm i månaden.

Senast igår fick jag en kommentar ifrån Jonas mamma att jag ser ut som Ronja Rövardotter i håret just nu. (Jag har faktiskt själv tänkt det förut, så jag tog inte illa upp) Vad tycker ni.. Do I?

xoxo, Ida

http://tramsganget.blogg.se/images/2009/ronja2_60170438.jpg
VS.


Kommentarer
Postat av: Anna Gustafsson

Nej hahaha du ser inte ut som Ronja!!!!!!!

2010-10-25 @ 19:43:15
URL: http://behaappy.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Men gud, nej, du ser verkligen inte ut som Ronja! Och hallå, du fixade ju ditt hår för inte alls länge sen.

2010-10-25 @ 20:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0