Nu måste jag ta tag i det här..

Nej, nu jävlar! Jag vill börja träna nu, nu, nu. Jag känner mig så jävla fet hela tiden.. Så nu är det fan dags. Annars kommer jag se ut som på bilden nedan. (Stackars Jonas!) När jag blir frisk ifrån den här förskylningen jag bär på ska jag dra iväg direkt. Och dessutom har vi ju en träningscykel i källaren - det är alltid en början.

Diet-dags.
- Inget mer chips, dipp, godis eller popcorn på kvällarna.
- No more cocacola och all annan läsk.
- Så lite fettprocent i maten som möjligt.

Jag är taggad. Jag ska gå ner 5kg, då har jag nått min idealvikt.

xoxo, Ida

Fy satan vilken skabbig bild. Usch! Men vem vill se ut såhär om några år?


Kommentarer
Postat av: SANDRA ACKEFJORD

Heeet bild, det är jue lixom jag fast man ser inte mitt ansikte ;)

2010-10-14 @ 18:57:35
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Du vet vad jag tycker. Du är så otroligt fin som du är <3

2010-10-15 @ 02:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0