NattBlogg.

Ligger i min säng nu, upptäckte just att jag skulle försöka Blogga ifrån telefonen. Vet ju dock inte om det kommer att fungera. Kan nämligen inte sova därför tänkte jag göra något åt det och skriva lite om TH. Jag förstår inte det har med "dom ska splittras" osv, jo klart som fan jag förstår vad det betyder men inte varför det är sån big deal. ÄN. det står ju INGENTING om det någonstans. Eller? Och om det inte gör det borde väl folk sluta oroa sig i onördan det är inte kul och gå in i väggen som femtonåring. Jag personligen tycker detta blir alldeles för mycket rykten. Så sluta lyssna på alla andra människor. Och vänta till allt kommer ut. OM det kommer ut. Nu blev jag himla trött i händerna av att skriva såhär fort. Ska väl försöka sova då. Min säng är ju ny, fick en ny igen gillade inte den gamla. God natt moster. /HANNA

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Alltså Hanna, hahahahha, du är så jävla skön!

2010-10-14 @ 01:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0