Lyckan kärleken och meningen med livet

Godmorgon alla finisar.

Jag är mycket bättre humör just nu än jag varit på några dagar!
Ska nämnligen till Rebecka ikväll och fira hennes lillebror David som fyller 15år idag. Sen om vi orkar ska vi gå på bio och se "Lyckan, kärleken och meningen med livet" (tror jag den heter?). Det är iallafall med Julia Roberts och jag tror att den är skit bra.

Just nu sitter jag och väntar på att Jonas ska vakna. Vi hade nämnligen bestämt att vi åka till Farsta idag. Men jag tror att det blir försent eftersom han ska på hockey och jag till Rebecka. Well, den som lever får se.

http://gratistokig.blogg.se/images/2010/sida_film_lyckan_karleken_top_106321690.jpg


xoxo, Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0