Julkänsla!

Tja,
Sitter hos Sandra faktikst i alingså´s och har väääärsta julkänslan alltså helt gaaaaaalet
har egentligen int´get att skriva mer än att jag är bäst. Fast det vet alla redan. plus att jag inte kan skriva på denna datarn.´'den är liiiite liten för mig. need glasses

hahahaha jag döööör föresten ica reklamen när Ulf (heteer han så?) ´pratar Göteborska ! galet kul. haha.. nu fattar ni kanske att jag inte har något att skriva eftersom jag bara skriver det jag ser nu liksom...
blev kör i en bebis idag helt svisöt. ska skaffa en med min pojkvän tänkte jag eller två kasnke himla roligt när dom bajsar o så.

skön bild på mig och bästis


Kommentarer
Postat av: Mallis

Cooooooool du är!!

2010-10-12 @ 10:36:05
Postat av: sanna

sorry att jag inte hunnit kommentera och läsa, har haft så mycket i skolan och med fotbollen. nu kikar jag in på bloglovin, och din blogg! :) hoppas du får en trevlig och bra lördag! många kramar sanna <3

2010-10-16 @ 11:11:36
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0