Jävla skit blogg.se

Fy satan vad trött jag blir på blogg.se. Nu är det fel på skiten igen! Och dessutom så går det inte att ladda upp bilder nu heller. Det suger så jäkla hårt!  Måste prata med Hanna om att byta plattform nu alltså. Är trött på att det blir fel minst en gång i veckan.

Annars då? Hur är läget med er? Jag har jobbat och det gick superbra, dagen gick huuur snabbt som helst, haha. Imorgon däremot så är det möte till kl 20:00 så vid den här tiden har jag inte ens kommit hem, så då får Hanna stå för bloggningen ;) och hon har lovat mig att ladda upp bilderna ifrån helgen som hon har tagit, så jag hoppas att hon håller det löftet, hihi.

Nu ska jag titta på TV och sysselsätta med mig annat eftersom att det ändå inte funkar att blogga.
xoxo, Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0