Intesserad av en ny bloggdesign?

Nu har jag precis slutat designa min väns blogg. Jag hann inte mer för tillfället, så den är inte helt färdig ännu! Tänkte slänga upp en bild på resultatet när den är helt färdig..

xoxo, Ida

Vill du ha hjälp med din bloggdesign? Kommentera i det här inlägget eller skicka mejl till mig ([email protected]) som svara och förklara dessa frågor.

- Bakgrundfärg, (färgkarta) andra färger etc.
- Typsnitt på inläggen, rubriken osv.
- Om du vill ha bilder i menyn. (Bifoga i mejlet och skriv vilka de är.)
- Förklara vad din blogg handlar om så att jag förstår.
- Bifoga bilder som du vill ska vara med på din blogg. och förklara vart du vill ha de så att jag vet.
- Dina inloggningsuppgifter (mail + lösenord). om du inte vill ge ut ditt "riktiga" lösenord så kan du byta det och ge mig det nya, sen byta tillbaka till ditt gamla.

det är viktigt att ni även vet att jag aldrig lämnar ifrån mig en design om jag inte vet att ni är nöjda. ibland kan det gå jättesnabbt att göra designen, allt det beroende på hur snabbt jag får kontakt med dig, innan jag ska kopiera in den i din stilmall & kodmall.

När jag är klar med din design kommer jag länka den i min blogg, därför vore jag jättetacksam ifall du håller koll på mig via bloglovin, det är ett stort plus i kanten.

En hel design. 200kr.
Innehållande: Header, rubriker, småfix, färger, bilder, typsnitt.  "Just the way you wanted"

Header. 100kr
Innehållande:
Jag hjälper dig med en header. Du väljer bilderna, färger, typsnitt.

Kommentarer
Postat av: Thessan

Sv: Nej tack, jag använder inte bloglovin i eget syfte förutom för att följa de jag läser. Och min bloggdesign är jag nöjd med ;) Tack ändå

2010-10-15 @ 13:32:16
URL: http://morriislajf.blogg.se/
Postat av: Miichie & Felicia

hej.

nejtack är inte så värst intresserad :)

men sprid gärna vår blogg,betyder mycket såfalL!

2010-10-15 @ 23:28:13
URL: http://theyouthcharity.blogg.se/
Postat av: s a n d r a

nej är inte inteserad är ganska nöjd med bloggen så som den är just nu :) tack ändå<2

2010-11-11 @ 16:56:37
URL: http://ssandraf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0