Everybody take it off

Jag har typ tjatat 50 gånger på Hanna nu att hon ska komma in på datorn och skicka bilderna ifrån när hon var hos mig. Det har gått typ 3 veckor idag. Seg är vad hon är!

Nu har jag iallafall anmält mig till tävlingen till att få se Tokio Hotel i Tokyo. Haha. Jag kan ju alltid hoppas på att få åka dit ;) menar, det är liksom i Tokyo. Vem vill inte se Tokio Hotel i Tokyo? Och när fan kommer Reebok datumen egentligen? Jag dampar ur snart. Måste liksom ta ledigt ifrån jobbet och så för att kunna åka!

Jaja, nu ska jag äta lunch! Fortsätt kommentera sötisar :)
xoxo, Ida

Kommentarer
Postat av: jennie

tack detsamma! javisst kan vi göra det! :)

2010-10-15 @ 15:16:55
URL: http://extremtotrolig.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: Tack :)

ehh .. visst ? men ja har ingen aning om hur man gör xD



aa , skulle vilja men har inte så mkt penger tyvär :(((( annars hade ja :D <3

2010-10-15 @ 16:15:14
URL: http://jbender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0