64 frågor & svar

1. Röker du?: Nej
2. Snusar du?: Nej
3. Dricker du?: Ibland
4. Vad dricker du?: Allt som är gott ;)
5. Dricker du för nöjets skull?: Låter som jag är alkis, haha. Men nej.
6. Har det hänt att du druckit för att du varit olycklig?: Nej.
7. Anser du att du dricker för mycket?: Verkligen inte.
8. Har du tvångspytt någongång?: Nej
9. Lider du eller har lidit av anorexia?: Nej
10. Har du varit utomlands?: Ja
11. Är du snål?: Nej, det tycker jag inte.
12. Är du en egoist?: Ibland.
13. Är du snäll?: Lite för snäll ibland!
14. Är du falsk?: Nej, det tycker jag inte.
15. Är du blyg?: Ibland.
16. Vilket stjärntecken är du?: Jungfru
17. Stämmer ditt stjärntecken in på dig?: Ingen aning?
18. Dagdrömmer du mycket?: Sometimes.
19. Är du lycklig?: Ja, det tycker jag att jag är.
20. Om inte, när var du senast lycklig?: -
21. Vad är du rädd för?: Döden, småkryp, mörker.
22. Vad hoppas du inte ska hända?: Otroligt mycket.
23. Skolkar du?: Ja det har väl hänt.
24. Äter du frukost?: Alltid!
25. Hur lång är du?: 165.
26. Hur mycket väger du?: 50.
27. Vad har du vägt som minst?: 45
28. Vad har du vägt som mest?: 55
29. Är du nöjd med dig själv?: Nej
30. Har du färgat hår?: Ja
31. Piercad?: Om öronen räknas, så ja.
32. Tatuerad?: Nej.
33. Är du oskuld?: Nej.
34. Har du pussat någon av samma kön?: Ja.
35. Kramar eller pussar?: Båda.
36. Skulle du kunna dejta en 24 åring?: Inte just nu.
37. Är muskler på killar viktigt?: Nja.
38. Hur ser din drömkille ut?: Som Jonas, faktiskt :)
39. Har du varit på en strippklubb?: Nej.
40. Vem pussade du senast?:
Jonas
41. Vem kramade du senast?:
Jonas
42. Vem gillar du?: Mina vänner, min familj och pojkvän.
43. Favorit musik?: Tokio Hotel.
44. Vilken är din favoritfärg?: Svart och silver tillsammans. Även lila och rosa.
45. Vad äger du för mobil?: HTC Legend
46. Vad pluggar/jobbar du med?: Förskola
47. När grät du senast?: Kommer inte ihåg.
48. Vad ber du din mamma köpa i en mataffär?: Avokado, hehe.
49. Vilken frukt tycker du om?: Mandariner, bananer, gröna äpplen.
50. Vad är det bästa med sommar?: Solen, ljuset, gräset, vattnet - ALLT.
51. Har du något oförglömligt minne till någon av årstiderna: Ja.
52. Vem kan du prata om allt med?:
Rebecka.
53. Hur ofta tränar du?:
Typ aldrig - skäms..
54. Gillar du att träna?:
jJa.
55. Går du på gympa lektionerna?:
Ja, det gjorde jag.
56. Vad är din högsta önskan just nu?:
Få fastjobb på förskolan, flytta till en egen lägenhet.
57. Vad vill du bli när du blir stor?:
Förskollärare.
58. Vad kan du inte leva utan?:
Min pojkvän, mina vänner och min familj.
59. Tv eller data?:
Data.
60. Använder du string?:
Ja, och hotpants.
61. Föredrar du hotpants?:
Ja.
62. Äger du en laptopp?:
ja
63. Vad var dagens lycka?:
Inget hittills.
64. Vad var dagens räddning:
Nothing.

xoxo, Ida


Kommentarer
Postat av: madde

fin blogg du har:) allt bra med dig??

2010-10-24 @ 12:33:56
URL: http://maddozz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0