Såld på hus

Hej fina.

Nu sitter jag och tittar på "Såld på hus" och äter en bulle som jag bakade tidigare idag! As gott. Rebecka åkte precis hem efter att vi haft en liten eftermiddag/kväll med färgning och så. Hon åt även middag här! Hihi. Hennes hår blev iallafall så jävla fint. Jag blev så avundsjuk, haha. Och dessutom så borde alla ha en vän som Rebecka.

Imorgon får jag äntligen gå och jobba igen, och förhoppningsvis går det bra :D. Saknar mina barn och mina kollegor! Men imorgon blir det tillbaka till verkligheten, vilket också innebär inte lika tät uppdatering, haha.

Nu ska jag svara på era underbara kommentarer och sedan presenterar jag DAGENS BLOGG!
xoxo, Ida

Kommentarer
Postat av: amanda

sv:

ja, riktigt sköna att gå i också! :)

2010-11-17 @ 14:22:07
URL: http://amandalantto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0