Kanske sjukhus idag?

Hej fina!

Vet ni vad? Jag måste åka tillbaka till vårdcentralen. Ååh, vad trött jag blir på det här! Jag ringde och bad om sjukintyg och berättade varför och hur det känns nu och så.. Då bad de mig komma tillbaka för att kolla så att allt går rätt väg. Som tur är ska jag till samma läkare som jag var hos i lördags!

Däremot är jag lite nervös.. För läkaren sa att om det blivit värre måste jag åka till sjukhus och bli inlagd. NEJ TACK. Det vill jag inte! Jag hoppas att det går superbra här och att jag inte behöver åka till sjukhuset.. Jag hatar sjukhus.

Jaja, förhoppningsvis uppdaterar jag mer senare! :(
xoxo, Ida

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/archive/00266/NOJE-10s34-sjukhus-_266840w.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0