halv svar på tal typ.

Hej, det jag älskar är att ni går emot mig att alla lackar för att EN människa sitter och säger att alkohol är gott. Har jag inte alls rätt att tycka vad jag vill eller! Det är bara ni som får göra det. Jag har väl inte valt att tycka om alkohol? Jag gör det bara vi klickar liksom. Och frågan är varför ni ser så allvarligt på att EN tjej sitter och skriver sånt? Betyder det att ni tar åt er? Måste vara så. Lär er diskutera istället för att vara muppiga och börja tjafsa om det. Lär er lägga säker bakom er och var glada för andra istället. Och om jag nu har så himla fel VARFÖR ska ni vara såna istället för att bara ignorera De? Tänk på de. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0