Dåligt morgonhumör pga TH fans

Hej på er.

Är inte på så bra humör idag. Jag har migrän. Det suger! Och mina migrän tabletter kan jag inte ta förns om typ 2 timmar eftersom min antibiotika slås ut annars och tappat effekten.

Var iallafall inne på min gamla blogg igår och såg att det fortfarande är hur många som helst som går in och läser. Har fortfarande ca 60 läsare om dagen där. Helt sjukt?! Varför tycker folk att det är roligt att gå in och titta när ingen skriver? Haha. Dessutom har jag ju till och med skrivit min nya bloggadress.

Jag är trött på alla äckliga människor. Mest TH fans, faktiskt. Äckliga människor som beter sig som svin inte får skit för det. Äckliga människor som har dubbelmoral. Äckliga människor som vill vara som de först nämnda. Tur då att Tokio Hotel är så jävla bra och underbara att man aldrig ångrar för en sekund att man började lyssna på dom 2005.

OCH JA. Jag började lyssna på dom 2005. Vad är det för konstigt med det? Folk alltså. Eller framför allt TH fans, ska alltid vrida och vända och tro att man ljuger när man gjort någonting före dom.

xoxo, Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0