Dagens tips: Primer


Jag måste bara tipsa er om den här suveräna och prisvärda primern från Lumene. Den heter ''beauty base mattifying primer - anti shine'' och är anpassad för lite fetare/oljig hud men funkar även för vanlig hud och gör huden riktigt slät och len vilket i sin tur resluterar till ett riktigt jämnt och fint sminkresultat! Jag köpte den och testade den för bara några dagar sedan faktiskt och nu skulle jag typ inte kunna klara mig utan den haha, jag älskar när sånt händer - när man provar på en ny produkt och tänker ''hur fan har jag klarat mig utan denna?'' Att hitta nya favoriter är alltid lika kul! De finns två typer av samma märke men jag rekomenderar denna och de gjorde hon i butiken med. Den andra är mera rosa i färgen på själva tuben, så köp inte den utan gå på den som har hudfärgad tub! Den finns att köpa i vilket varuhus som helst som säljer smink och kostar 119:-

 

Och för er som inte riktigt har koll på vad en primer gör så slätar den alltså ut huden och gör så att porerna bli mindre synliga, och man använder produkten innan man lägger på sminket och får då både ett mer hållbart och långvarigare resultat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0